Куди звертатись за гарантійним обслуговуванням?

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри авторизовані виробниками. Адреси та телефони сервісних центрів можна знайти на гарантійному талоні або дізнатися за телефоном в контактах.

Право на безплатне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому вказуються:

  • Модель
  • Серійний номер
  • Гарантійний термін
  • Дата продажу

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації. Термін ремонту визначається сервісним центром.

На які товари надається гарантія?

Гарантія надається на термін зазначений сервісною політикою виробника. Строк гарантії зазначений у гарантійному талоні, який є підтвердженням гарантійних зобов’язань.

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період

Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу по вині виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обмінюємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  1. Товар з повною комплектацією
  2. Гарантійний талон
  3. Документ, що підтверджує оплату
  4. Висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік»

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • Порушена цілісність гарантійних пломб
  • Є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця, чи третіх осіб
  • Порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах
  • Був зроблений несанкціонований ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару
  • Неправильно заповнений гарантійний талон
  • Серійний номер змінено, стерто або він не може бути встановлений

Гарантійні зобов’язання не поширюються на наступні несправності:

  • Природне зношування або вичерпання ресурсу
  • Випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т.п.)
  • Ушкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)
  • Пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
  • Пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або з’єднання, що виникли в результаті з’єднання і підключення товару до інших виробів
  • Пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
  • Використовувалось програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу